Edisi Taufan Katrina

Tak larat nak mengupdate. Perut baru baik daripada dilanda ribut taufan Katrina Skala 5.
Aku pun takda mende yang nak diceritakan. Bukan tak ada sebenarnya. Banyak benda yang nak diceritakan. Namun, otak sedikit membeku nampaknya. Malas nak fikir banyak.

Sabtu ni aku ada tugasan penting. Nak kena masak untuk majlis merisik yang mungkin juga akan jadi majlis bertunang. (Kes celaru keliru: Belah perempuan nak bertunang terus, belah pihak lelaki nak datang merisik dulu).

Nanti-nantilah aku cerita kisah sebenarnya. Nanti aku updatelah apa-apa yang berlaku. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar.

Update terbaru:
Mereka hanya menjalankan majlis merisik. Bertunang adalah pada 13.3.2010. Majlis bertunang akan berlangsung di Kuala Terengganu.


Majlis bertunang akan diadakan
di rumah ini.

5 comments:

Pa'chik said...

nok masok mnape??

siti said...

masok nasik minyok, gula kawoh, ayam masok merah.

k.e.r.i. said...

nok gok nasik minyok.
lame doh dok makang nasik minyok kat orang bekwoh.
haha

achik said...

wah, lauk kenduri kawen dah tu.. :D

Es-Ai-Ti-Ai said...

keri,
neh umoh kak meh. kak jamu nasik+minyok. kekeke...

achik,
lauk mmg ala kenduri. sebenarnya lebih kpd gathering keluarga. acara merisik adalah ibarat sampingan. kakaka...